Sunday, April 18, 2010

Masih Lagi Dengan Gambar Zuraida & Hafiz

Salam..

Bile di amati semula gambar2 yg di edit menggunakan photoscape, rasenye kurang jelas & tak nampak sangat perjalanan Majlis. Jadi, aku rasa nak letak sekeping2 la utk entri akan datang.. lebih senang nak tengok rasanya. 

Entri ni masih gambar2 pengantin baru Zuraida & Hafiz nie.. Tapi yg ini adalah gambar 8x12 yang maner telah di edit menggunakan photoshop. Gambar nya simple saje.. sbb pengantin ni cuma ambil pakej per roll.. Kalau ambil pakej story board akan lebih banyak yg di edit dan lebih special la gambarnya.. Nanti aku masukkan contoh or sample2 pakej yg ada dalam servies aku sediakan.

Detik Indah Zuraida & Hafiz


Langkah Seiringan

Permata Buat Isteri


p/s: Ni antara contoh editing, Gambar2 di edit mengikut pakej seperti keterangan diatas.  


##########################################


Gambar bawah nie adalah Mock up or Sticky Album yang mana semua customer akan dapat Album macam ni walaupun mereka memilih pakej yg paling rendah. Aku tidak lagi menyediakan Album biasa yang siap utk dimasukkan gambar, tapi semua Album adalah design yg telah aku edit cthnya seperti di bawah ni. Jd, nampak lebih menarik bukan!..hehehe

Pandangan dari belakang Album


Aku pilih gambar ni sebagai mock up Album mereka


p/s: Nanti akan akan masukkan sample2 Album di sini utk senang dirujuk. 

No comments: