Monday, April 19, 2010

AKU INGIN DIJELAJAH OLEH BEN ASHAARI




Mata masih segar bugar pulak.. ok juga kalo aku buat 1 entri kan!.. hehehe.. 1st time ni aku berblogging di tengah malam.. 

Fikir punyer fikir.. aku nak juga la join segmen di jelajah oleh bro Ben Ashaari tu.. Bukan apa, blog aku ni masih sangat baru, aku perlukan idea dier mengenai blog aku ni.. Aku memang tak pandai sangat nak berceloteh.. sbb aku jenis orang yang suka bercakap face to face.. tapi ya la.. nama pun blog kan!.. di alam maya gitu.. Jd aku kena bayangkan yg penulisan & entri aku ni aku sedang berhadapan dengan org sekeliling. Tapi tu la, aku tak banyak masa nak menjelajah ke blog2 otai & blog yg dah  tumbuh bak cendawan skrg ni. Tapi aku kena berusaha ke arah itu. Kalau tak sampai bila2 la org tak tahu blog aku ni..huhu

>> Aku nak sangat Bro Ben Ashaari tu Jelajah ke sini, Masukkan la aku dalam List NEWBIE nye tu.. Ye la, blog aku ni tersangat la baru. Harap bro Ben Ashaari, sudi bagi pendapat dia mengenai blog aku yang suam2 kuku ni.  

>> Aku tahu blog bro Ben Ashaari ni dari blog NI. Blog wife aku la.. hehehe..

>> Blog aku ni simple je. Blog mengenai dunia photography sbb aku merupakan seorang photographer (part time) di waktu weekend jer la.. Tapi, di weekdays, aku bekerja di ofis macam orang lain juga. Memang masa aku terhad, tapi aku perlu kembangkan kerjaya part time aku melalui blog ni juga. Aku mula berminat dengan dunia blogger nie sejak tengok blog wife aku tu. Jadi aku macam seronok pula. Itu sebab aku wujudkan blog ni untuk berkongsi pengalaman aku menggabadikan detik2 bersejarah pengantin baru yang sudi menggunakan khidmat aku.

Alamak, tetiba aku rasa aku terlebih pula berceloteh.. aku stop kat sini dulu.

Harap Bro Ben Ashaari sudi lah jelajah ke sini.Thanks!!

 

No comments: